سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به دوستی آن که به عهد خود وفا نمی کند، اعتماد مکن . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :12
کل بازدید :134950
تعداد کل یاداشته ها : 154
103/2/1
9:17 ص

یاسر عبدالله" یک شهروند انگلیسی کرد تبار که از 6 ماه پیش برای جنگ با داعش در قالب گروه های پیشمرگه کرد  به عراق رفته است در مصاحبه با روزنامه سان 
گفت:" سال گذشته (میلادی) یک مادر کرد برای پیدا کردن فرزند اسیرش به قرار گاه داعش در شهر موصل رفته است. رهبران داعش در قرار گاه از این زن به گرمی پذیرایی می کنند و به این بهانه که از راه دور و درازی آمده است برای او آب و غذا می آورند.

پس از خوردن غذا مادر فرد اسیر شده از فرماندهان داعش می پرسد چگونه می توانم پسرم را ببینم . فرماندهان نیز به او می گویند چند وقت پیش پسرت را دیدی . چون غذایی که خوردی با گوشت پسرت آماده شده بود!"

روزنامه سان می نویسد: یاسر عبدالله 36 ساله در سال 2000 به بریتانیا مهاجرت کرد و در منطقه یورکشایر اقامت گزید. او هم اکنون صاحب همسر و 4 فرزند است.

این شهروند کردتبار عراقی گفته است سال گذشته پس از اطلاع از موضوع اقدام داعش در خوراندن گوشت پسر به مادر کرد عراقی تصمیم گرفته است به عراق برود و در قالب نیروهای پیشمرگه کرد با داعش مبارزه کند.

کدام اسلام به داعش اجازه این حد از جنایات را داده اسلام برگرفته از قرآن یا سنت !!!  بی شک هیچکدام ، بلکه اسلامی که از سنت امویان و عباسیان که با بدعت گذاری دین رسول الله به اسلامی تبدیل شده که تنها منافع خلفا در آن لحاظ می شد این حد از جنایات را برای داعش قائل است با مروری بر کتاب ثم اهتدیت ( آنگاه هدایت شدم در می یابیم که اسلام فرقه های نوظهور مانند وهابیت چیزی جز اسلام امریکایی اسرائیلی نیست


  
پیامهای عمومی ارسال شده