سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سالیانى که پسر آدم در آن نزد خدا از پیروى هوا معذور است ، شصت سال است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :4
کل بازدید :134623
تعداد کل یاداشته ها : 154
102/12/29
10:54 ص

آغاز سال 1394مبارک باد

در لحضات آغازین سال نو به جهت جنگها و ظلمها و تجاوزها و بیرحمی ها گشتار زنان و کودکان بی گناه و آواره  و بی خانمان کردن میلیونها انسان که دل هر انسان آزاده مسلمان و غیر مسلمانی را بدرد می آورد و این همه ظلم نه از طرف دشمن کافر بلکه از طرف کسانی که خود را مسلمان و دیگران را کافر می دانند به مسلمانان تحمیل می شود .

لذا بنا دارم در لحظات باقی مانده از سال نو سئوالی که به مانند بغضی گلویم را می فشارد را به مسببین کشتار چندین ساله سوریه و عراق و افغانستان و پاکستان و اینک یمن مسلمان نما های افراطی از جمله وهابیون ، بهائیون ، القاعده ، النصره ،  پیروان خلفای راشیدن ( حنفی مالکی شافعی و حنبلی ) و حتی پیروان فرقهای نوظهور مانند داعش و ...  بیان نمایم زیرا فکر می کنم که این یک تکلیف و نوعی اتمام حجت است برای کسانی که در حال کشتن مسلمین هستند وظیفه همه ما امر به معرف است لذا من ناچیز هم جز از این را نمی توانم به کسانی که در حال قتل و کشتار انساهای بیگناه هستند امر به معروف نمایم لذا در این پست سئوالی را بشرح ذیل از مسلمانان افراطی و تکفیری می پرسم .

 اسلام و قرآن مجید توسط چه کسی بر مسلمانانعرضه شد ؟ 
آیا پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صل الله علیه وال نبود که اسلام را برملت ها عرضه نمود ؟ 

آیا قرآن بر پیامبر نازل نشد و وجود مقدس پیامبر ، قرآن واسلام را برمردم عرضه نکرد . پس چه شد ؟

 چرا بجای پیروی از سنت پیامبر ، به پیروی از سنت پایه گذار فرقه وهابیت  محمد بن عبدالوهاب  و صحابه بعد از وفات پیامبر اسلام از جمله ، معاویه و امویان و عباسیان روی آورده اید .

آیا سندی و روایتی که دلالت بر خشونت و بریدن سر انسانها در سنت پیامبر باشد وجود دارد .

آیا فکر نمی کنید که با گذشت زمان چه بدعت ها که در دین پیامبر وارد شد آیا فکر نمی کنید که محمد بن عبدالوهاب که قرن هجدهم وهابیت را به کمک دولت سعودی پایه گذاری کرد چه سنخیتی با اسلام و قرآن دارد آیا فکر نمی کنید که خلفای و هابیت و سرکردگان و مواجیب بگیران مفتی بر باطل بودن خود اذعان دارند و به جهت منافع و تاج و تخت خود  از اسلام و قرآن و نام پیامبر استفاده ابزاری می نمایند و خود را تنها در ظاهر و به ریا ، از پیروان حقیقی دین اسلام می دانند . و در حالی که بین خود و نزد وجدان خود بر باطل بودن خود اقرار دارند به سبب منافع شان مانع از اعتراف این امر به پیروانشان می شوند .

 

چرا از قرآن که همه در درست بودن آن اعتقاد داریم و پایه و اساس اشتراکات بین همه مسلمانان است عمل نمی کنید  آیا قرآن کافی نیست که بین تمامی دسته ها و فرقه های مسلمانان حکم کند . چطور با وجود اعتقاد شما و سایر مسلمانان به قرآن نسبت به کفار نیز به مسلمانان سخت گیر تر و ظالم ترید و سر مسلمانان را از بدنشان به جهت عدم بیعت جدا می کنید .

ای کسانی که خون انسانها را به بهانه های واهی حلال می دانید از شما عاجزانه می خواهم که سندی و روایتی از اعمالی را که در عراق ، سوریه  ، افغانستان و پاکستان و اینک در یمن انجام می دهید بیاورید چرا آب به آسیاب دشمنانتان امریکا و اسرائیل می ریزید چرا با امریکا و اسرائیل هم کاسه شده اید . امید است همه کسانی که دیگران را تکفیر کرده و خود را مسلمان می پندارند در این سال جدید با قدری تامل در دین و قرآن به اسلام ناب محمدی (  ص ) هدایت شوند و از کشتن انسانهای بیگناه مسلمان دست بردارند

آمین نویسنده : فرشید عباسی کیسمی ساعت 13/35 شب 29/12/1393 


  
پیامهای عمومی ارسال شده