سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چیزی برای ابلیس کمر شکن تر از این نیست که دانشمندی در قبیله ای ظهور کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :4
کل بازدید :134675
تعداد کل یاداشته ها : 154
103/1/9
7:47 ع

وصیت نامه شهید علی عباسی کیسمی

 

به نام خدا

با نام خدا و با درود فراوان به رهبر انقلاب امام خمینی وصیت نامه ام را مینویسم *

پدر ومادر مهربانم شما را بسیار دوست داشتم و هرگز دوست نداشتم از شما دور باشم . ولی من خدا را بیشتر از شما دوست دارم ، و برای اینکه با خدایم نزدیکتر باشم ، جایی را انتخاب کردم که در اینجا درد محرومان را می شود حس کرد اینجا برادران شبها زیر خمپاره دشمن خدا را صدا میزنند . در چنین جایی میتوانم با خدایم نزدیکتر شوم ، یعنی همیشه بفکر او باشم حاضرم تمام عمرم را با خوردن نان و پنیر در چنین جایی زندگی کنم .

آفتاب عمر چه زود غروب میکند آنگاه که خدا خواهد انسانی دنیا را وداع گوید ، اما چه زیباست که این تقدیر به لطافت قلب مهربان مادری باشدکه فرزند دلبندش را در آغوش گیرد و این کار میسر نباشد مگر با شهادت در راه خدا ، مکتب و وطن . . . اینک که با یاد خدا به جبهه می روم خدای من شاهد است که نه برای گرفتن انتقام و نه برای اینکه وقتی شهید شدم به بهشت بروم تنها هدف از این کار احیای دینم و تداوم انقلابم میباشد برا ی رسیدن به این هدف پای را در چکمه میکنم و خدا را به یاری می طلبم .

زیرا هدفم خدا ، مکتبم اسلام و مرادم روح الله است هر قدمی که بردارم و هر گلوله ای که بطرف دشمن شلیک کنم و قلب سیاهش را هدف سازم خدا را بیاد آورم و گلوله ای به تنم بخورد با یاد خدا درش را شیرین تر از شکر تحمل میکنم بخدا اگر می دانستم در هنگام کشتنم هزار تکه ام خواهند کرد و هر تکه ام را در آتش خواهند سوزاند و بعد خاکسترم را به باد خواهند داد و بعد از من خانواده ام را به اسارت خواهند برد باز هم از صراط مستقیم که خدایم به آن هدایتم فرمود بر نگشته و در زمره کافران در نمی آمدم و ... در خاتمه خلاصه شده ای از اشعار برادر رزمنده که برای مادرم انتخاب کرده ام می نگارم :

مبادا مادرم کفران کنی لطف خدای را  ،  مبادا کم کنی از از شکرهای خود ، مبادا اجر خود را کم کنی ، مبادا صبر تو شیطان برد مادر ، تو باید فخر بر عالم کنی مادر ، شوی شادان که فرزندت فدای راه حق گردد ... نمی خواهی تو ای مادر بجای مرگ خفت بار و ننگ آور ، بجای مرگ در بستر ، شهید راه حق گردد . مخور غم مادرم ، نالان مشو ، شیون مکن ، شادان و سر خوش باش شادی کن برای صبح پیروزی که نزدیک است . و این را روی مزارم بنویسید .

چون نیرزد با مذلت یک پشیزی زندگانی  ،  مرگ با فخر و شرافت به ز عمر جاودانی

و این پیام من به تمام برادران حزب الله بویژه برادران انجمن اسلامی بالا محله کیسم است همیشه پیرو خط امام باشید که اگر اینگونه باشید هیچ خطر و انحرافی شما را تهدید نخواهد کرد و بار دیگر میگویم که بایستی از امام پیروی کرد و الاه مورد مواخذه خدای بزرگ قرار می گیرید . رهنمودهای امام را با گوش و دل بشنوید و با تمام وجود در انجام فرامینش کوشا باشید و امام : ای امام ما را به عنوان سربازی ساده برای اسلام و پاسداری برای انقلاب اسلامی بپذیرید . و آنچه ک خواستارم دعای خیر شماست دعا کنید که مورد رحمت و بخشش خدای رحمان قرار گیرم .

از خانواده ام می خواهم که اگر مال از من باقی مانده است برای آسایش مادرم خرج نمایند . چون اگر مادرم اینچنین نبود من حتما به انحراف میرفتم .

والسلام

این وصیت نامه را با خط خودم در تاریخ  03/03/1361 مصادف با دم ماه رمضان در اهواز نوشتم . علی عباسی کیسمی 

خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

 


90/10/9::: 2:36 ص
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده